Verkeersmaatregelen: verschil tussen versies
Uit Delta Noodmaatregelen
[ongecontroleerde versie] | [gecontroleerde versie] |
(4 tussenliggende versies door 2 gebruikers worden niet weergegeven) | |||
Regel 1: | Regel 1: | ||
− | {{CatNav}} | + | {{CatNav|3}} |
{{Tegel | {{Tegel | ||
|terug= | |terug= | ||
<div> | <div> | ||
− | + | *[[Macro-instabiliteit binnenwaarts]] (STBI) | |
+ | *[[Macro-instabiliteit buitenwaarts]] (STBU) | ||
</div> | </div> | ||
Regel 22: | Regel 23: | ||
|img= | |img= | ||
− | + | [[File:Verkeersmaatregelen.png|200px|Verkeersmaatregelen (bron: Dienst Weg- en Waterbouwkunde van RWS)]] | |
|quality= | |quality= | ||
Regel 31: | Regel 32: | ||
==Hulpmiddelen== | ==Hulpmiddelen== | ||
− | + | *Afzettingen, verkeersborden, versperringen, inzet politie | |
==Ervaringen== | ==Ervaringen== | ||
+ | *[[Media: TAW Water tegen de dijk (1993).pdf | TAW Water tegen de dijk (1993)]] |
Huidige versie van 11 sep 2018 om 14:25
Noodmaatregelen - Belastingbeperkende maatregelen - Verkeersmaatregelen
Verkeersmaatregelen kunnen worden getroffen waarmee (zwaar) verkeer op de dijk kan worden beperkt of geweerd. Hierdoor kan belasting op de waterkering als gevolg van verkeer worden verminderd. Dit kan worden bereikt met afzettingen, hekken, verkeers- en informatieborden.
|
|
1 Kennis
2 Hulpmiddelen
- Afzettingen, verkeersborden, versperringen, inzet politie